تقدیم به تک ستاره آسمون قلبم

دل نوشته هایی برای عشقم

تقدیم به تک ستاره آسمون قلبم

دل نوشته هایی برای عشقم

با تو از تو مینویسم

با تو از تو مینویسم 

با تو از تو مینویسم 

ای گل پاک و نجیبم 

از زمانی ک تو هستی 

 غرق رویایی عجیبم 

با تو از تو مینویسم 

با تو از تو مینویسم 

ای گل پاک و نجیبم 

از زمانی ک تو هستی 

 غرق رویایی عجیبم 

وقتی از تو مینویسم 

دیگه رازی نمیمونه 

با جغد بدشگون هم 

 بی بهونه نمیخونه 

سخته وصف حال و روزم 

یا سرودن از ی احساس 

وقتی بوی تو رو داره  

توی باغمون گل یاس 

وقتی زنده میشم از تو 

بگو عشقه یا محبت؟؟؟ 

چی تو جادوی صداته؟؟؟ 

وقتی ک میکنی صحبت 

نورانی ترین ستاره 

توی آسمونم هستی 

این حصار بی کسی رو  

تو با بودنت شکستی 

مینویسم از ی رویا 

از تولد ی لبخند 

میگم از اوج ی لحظه  

ک دلا میخوره پیوند 

با نفس های تو دارم 

باغی از عطر اقاقی 

تویی عشق جاودان ک   

تا ابد میمونه باقی 

میخوام از عطر نفس هات 

عطر رازقی بسازم 

واسه بوسیدن دستات 

همه هستیمو ببازم 

چون ک مال منه چشمات 

چون ک ماله منه چشمات 

کمه صد شکر و عبادت 

من ب برق شبه چشمات 

چی بگم ب جز اطاعت؟؟؟ 

وقتی اشکای زلالت 

میچکه از چشم ابرا 

وقتی خورشیدی می تابی 

من دارم شوق ی فردا 

مات و مبهوت نگاتم 

تو سکوتت پر رازه 

توی محراب چشات دل 

غرق صد رازونیازه 

خوبی از تو جون میگیره 

زندگی میدی ب شادی 

توی لحظه های ناب از 

تو همیشه مونده یادی 

با تو از شبای روشن 

با اتو از عشق مینویسم 

وقتی اشکامو میگیره 

دستات از چشمای خیسم 

غنچه ها میشکفه وقتی 

رو لبات میشینه لبخند 

محاله دلم تو سینه 

بی تو یک لحظه بشه بند 

می تراوه از کلامت 

طنین مهر و صداقت 

وفا از تو داره معنا 

واسه من توی رفاقت 

کیه خوشبخت تر ازین من؟ 

وقتی دستامو میگیری 

تو بای یک چرخش چشمات 

جون میدی یا جون میگیری؟؟؟ 

نمیشه از تو گذشتو 

ساده از عشق تو رد شد 

انقدر خوبی محاله 

بشه با تو بود و بد شد 

فقط از تو مینویسم 

ک ثوابه از تو گفتن 

با طنین دلنوازت 

شبی عاشقانه خفتن 

فقط از تو گل نازم 

تو ک همتایی نداری 

گرچه سخته از تو گفتن 

آخه الگوی بهاری 

با تو از تو مینویسم 

تو گل پاک و نجیبم 

تا قیامت از نگاهت 

غرق یک حس عجیبم 

با تو از تو مینویسم 

تو گله پاک و نجیبم 

تا قیامت از نگاهت 

غرق یک حس عجیبم 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد