تقدیم به تک ستاره آسمون قلبم

دل نوشته هایی برای عشقم

تقدیم به تک ستاره آسمون قلبم

دل نوشته هایی برای عشقم

"غرورش شکست"

آره،درسته،میدونم،همینه 

دوس داشتن تویی ک مثل آسمون پرستاره 

،شمردن ستاره هات تو قلب تنهام محاله، 

مشکله!!! 

آره،درسته،میدونم،همینه 

دوس داشتن تویی ک مثل آسمون پرستاره 

،شمردن ستاره هات تو قلب تنهام محاله، 

مشکله!!! 

واس همینه میگم ک من 

داشتن تو آرزومه 

آرزومه ، آرزومه 

کنار تو باشم ی عمر ارزومه!!! 

گاهی ک قلب نازه تو، 

از دست من ناراحته 

زندگی معنی نداره، 

جونم برات کم میاره!!! 

ی روز ی شب یکی ک بود، 

دلم میخواست مالم باشه 

یادش اومد لحظه ای ک، 

دیگه ب یادش نبودم 

غرور عشقمو شکست !!! 

کاشکی نبود هیچ موقع اون 

ک لحظمو سیاه کنه 

تا دلی ک براش، خودم 

زندگیمو ب پاش میدم 

ی ثانیه با غم و درد تباه کنه!!! 

آره،درسته،میدونم،همینه 

دوس داشتن تو مشکله 

ولی اینو بدون نفس 

کنار تو بودن برام ارزومه آرزومه 

اینم بدون، 

دلخوشی تنها نمیخوام، 

سهمی از دنیا نمیخوام، 

فقط بدون سهم من ازدنیای این مردم سخت، 

کنار تو نشستن و دیدنته 

حتی اگه نبوسیم و ، 

نبینی و ، 

دوسم نداشته باشی و ، 

دنیا برام ی مشتی از ی خاک باشه!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

قشنگه

مهدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

مرسی . یاد گذشته های به لحاظ دوستان دور و به خیال خودم چند وقت پیش افتادم . عشقهای بیست سالگی . موفق باشی دوستی که ازت هیچی نمیدونم .
مرسی به من سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد